BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 22 August 2011

Ya Allah, aku rindu mereka...

alhamdulillahla terluah gak setelah sekian lama...
baca bismillah dulu la untuk post yg niy.....
moga2 dirahmati semuanya....
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM....

coklat, gula2, masin2, jeruk, biskut..
mcm2 bntk, rupa, karenah dan yg paling penting terlalu mem"BAHAGIAKAN" hidup akuh....
itulah sahabat....
even penah tguris atau terasa sesama sendiri
bila bjauhan ttp di hati...

pape sekalipun....
aku cyunk n rindu korang sgt2 sekarang n selamanyerrr!!!!!!!

memang ade kawan y rapat sekarang,,
ramai gak laa...
masing2 ade an?
tapi korang tetap aku rindu..
yg sekarang tak sama ngan yg dulu..
aku rindu gila2 kt korang....
bkn na ckp xbest kwn ngan org len
tp ade kelainan dalam pshbatan kita..
sbb msg2 men2..jd sekepala..kan?
suka lahhhhhhhhh....
:)

aku ase ak patot bterima kasih kat UITM PUNCAK ALAM
sbb pertemukan kita
betol x?
heheheee......







                                                                       

11 comments:

Fz27 said...

memang best klu ada kawan masa susah dan senang

Cik Bell said...

kwn yg kita jumpa sume xsama..tp pling best kwn yg sntiasa ada masa kita susah dan senang :)

cik kartun said...

dimana ade prtemuan, d situ ade prpisahan..
kite xleh nk hapuskn memori sebuah prtemuan..
jgn jdikn alsn prpishn utk meleraikn sebuah iktn..^_^

syahirooAhmad said...

hahhahaha... bleh plak ade cite pasal uitm puncak alam... best ape~ skg dah ade mcD.. ..

~bUih-bUih ciNta~ said...

betul la tu, kwn2 lain ragam kan..so ada yg sekepala..ada yg tak..kdg2 rendu org tu..;)

Adylia Qarissa said...

kawan susah senang susah nak cari :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

kawan senang mudah je jumpa . kawan susah . memang susah nak jum pa

:)

Ct Aja said...

buat reunion nanti jmpa balik, msti gempakkan..hi3

Adam Idris said...

uitm dihatiku....cehhh saya bukan budak uitm pun, hahahahha

**::CIKNUURUL::** said...

rndu jugakkkk kt kwn2 stdy dlu,.huwaaaa,sedih tetibe,.sbb teringat time buke pose rmai2,15 org..huhu,.smpai keluar blik,kami lepak,.xmuat!,.huhu,.sonoknyee,.rndu rndu!

sampankertas said...

emm adsense kat sinihh http://tutorialmalaysia.blogspot.com hhahaha